Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Stan

Publicerad 2008-11-05 17:10:00 i Allmänt

I stan har vi befunnit oss hela dagen. Vi har lämnat igen den hyrda bilbarnstolen, handlat mat och sedan kläder åt bruttan + en tomteluva...så nu har vi precis tagit julkorten som vi ska skicka iväg åt alla håll och kanter. Tycker inte man känner nått folk över huvudtaget, men jäklar när man skickar julkorten, då inser man att man känner halva världen! ;) Håller på och laddar in dem till fotobutiken nu så får vi dem hemskickade inom ca 10 arbetsdagar; GREAT! =)
     Hon blev så ofantligt söt som "tomtenissa", hon kommer att charma in sig rejält hos alla som får kortet, säger den opartiska modern. *blink blink* Det gick nästan inte att ta kort på gullungen, hon rörde sig heeeeela tiden! + att hon skrattade tills hon föll omkull! *skratt*


(Det här är inte den "nissa"-bild som blev julkort.)

Får vi se när det kommer, skickade iväg en hög med bilder, tror att det var 115 kort....blir skoj att få dem i handen. Jag är en gameldags person som vill ha korten i handen, inte sitta och titta på en dator!!!! Var väldigt sen på att skaffa digitalkamera bara för att jag ville ha en gammal kamera som man var tvungen att skicka in bilderna osedda. Men "vi" blev gravida och då insåg jag att;
"- Åh så många kort det kommer att bli tagna nu, kanske är en idé att skaffa digitalkamera?!?"
Sagt och gjort, nu har vi en...den funkar faktiskt kanon (→ ha ha ha, vi har en canon! Nu fick jag till det.)

Nä nu ska vi alldeles strax åka iväg till min älskade storebror som fyller 35 bast...blir till att äta tårta och bara umgås! Det är alltid trevligt! Tycker att mina två andra syskon kan PALLRA sig hem så att man kan ha det lika trevligt med dom; *PIK PIK TILL ER!!!*

Måste äta nått innan vi drar iväg. Vi hörs!
Kräääääm på er!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-05 22:23:31

Jag är likadan, jag vill också ha kort i handen! Ska snart skicka iväg världens beställning jag också haha.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela