Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Snabb Sammanfattning!

Publicerad 2008-11-01 21:27:36 i Allmänt

Blir en kort sammanfattning av dagen, har inte haft tid att sätta mig ned vid datorn idag.
     Hur som haver hade vi det mycket trevligt hos mamma...vi stannade där tills kl 15.00. Sedan bar det av hemmåt för att bara mysa! Jag och tjoppan var ensamma tills hon gick och la sig pga av att fadern i huset var på hockey; MoDo förlora...trist men sant!!! Jaja, bättre lycka nästa gång!!!

När min älskade sambo äntligen kom hem kl 20.00 väntade ett glas med Kanadensisk äppelcider/vin på honom. Fick det av min kära vän som bor i Quebec. Glaset med cidern/vinet avnjöts tillsammans med mysig U2-musik, levande ljus samt förtroeligt prat med sambon om allt mellan himmel och jord! Mysigt med andra ord!!

Hoppas ni alla har haft en lika bra dag & kväll som jag haft!!!
Go´Natt!!!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-01 22:37:28

Jo, tack kvällen har varit bra. Vi var å såg Bondfilmen å sen gick vi till kyrkogården å tände ljus... Kom just hem å snart är det dax att sova, vi jobbar övertid imorgon... "One more day on holliday!!!" Kram, M&M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela