Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SitUpsen...

Publicerad 2008-11-13 20:48:18 i Allmänt

Man undrar om det verkligen verkar det här med sit-ups! Jag har ändå hållit på ett tag...men, jag vet inte om jag ser nått resultat! Jäjä, det kan inte vara skadligt ialla fall, så jag fortsätter...så får vi se hur det går!

Fick middag hos käre fader och det blev stuvade makaroner & korv, mycket gott. Sedan åkte vi förbi min käre storebror en sväng och kramade om syskonbarnen! =) Vi ska få komma och kika in brors äldsta flickas lucia i december, det kommer att bli supermysigt!

Har kommit underfund med att jag ALDRIG ska säga någonting! Vareviga gång jag säger någonting; ex...
"- Tjoppan sover sååå bra, det är bara att lägga ner henne..." eller
"- Hon är alltid glad numera!"...så lyckas det på nått *pip* vis alltid bli tvärtom!!! Idag sa jag till Johanna att det var så enkelt att lägga vår lilla tjej, det har alltid bara varit att lägga ner henne, och då har hon surrat lite för sig själv och sedan somnat! Tror ni att hon gjorde det ikväll?!?! Dagens IQ-fråga: NOPE!!!! Hon har ställt sig upp, hon har tjurat, hon har rullat runt...ja, nu verkar det faktiskt som om hon har somnat...men, bara för att jag nu skriver det så har hon väl vaknat?!?! Aaaah, därför ska jag inte säga nått! Äsch, man får räkna med lite "svinn" ibland...

Nu ska jag gå och se Ghost Wisperer!
Ha en skön natt! Go´natt!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-13 21:09:15

Jag hoppas att hon gör det till en vana att sova längre på morgonen!!?? Ser fram emot lördagkväll! See yá!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela