Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Pizza

Publicerad 2008-11-10 20:23:48 i Allmänt

Blev bjuden på middag tillsammans med mina kära arbetskollegor ikväll, hos vår fd. vaktmästare på skolan...vi fick pizza, det var gott! Skruttan charmade såklart in sig hos alla! *ler stolt* Det är så underbart att se henne glad hela tiden, med tanke på hur ofantligt grinig hon var förut. Det är nästan som om hon tar igen de månader hon hade kollik med att vara konstant glad nu! En sötnos är vad hon är!!!
     Alla säger att hon är sååå lika min pappa, och dessutom sin egna pappa...och det får jag nog hålla med dem om, jag ser nästan ingenting av mig i henne....Vad tycker ni? Finns det nån likhet?!? ↓


(Jag som liten)


(Tjoppan, som fortfarande är liten!)

Ja nu när jag ser oss bredvid varandra, så ja...kanske lite lika ändå?!?! Hmm....i sånna fall får jag allt vara lite stolt över mig själv också! =) För bruttan är ju världens stöööötaste lilla tjej!!!

Oj vad man blir trött av denna dimma som är ute....och nyss regnade det till och med! Var jättetrött när vi åkte hem från middagen. Tjoppalisa somnade strax innan vi var hemma, men sedan när vi var hemma så var det full fart igen! Hon fick ju träffa sin pappa. =)

Nä nu är det sit-ups och tandborstning som gäller!
Go´natt

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-10 20:35:42

Svårt det där, men nog finns det ju något från dig i henne... Tänker att det visar sig längre fram. Kev å "minis" har ju heländrat vem dom är lik nu jämfört med när dom var bäbisar!! Den som var lik pappa då är lik mamman nu å tvärt om... Men hur som helst så är hon ju sååå söt!!! Kram på er!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela