Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Paj!

Publicerad 2008-11-04 20:19:28 i Allmänt

Då är kvällen här igen då. Idag var vi som sagt i tidigare inlägg på "kyrkis". Idag hängde även Elvira & hennes lill-tjoppe med. Det var mycket trevligt, måste göras om! De käkade mat hos oss och sedan åkte de hem vid 19.20. Skink & ost paj blev det. Mycket gott, det var länge sedan vi åt det.

Dagen har varit varm; 4+, vilket gjorde att jag inte riktigt kunde klä mig...jag har bara jättevarma vinterjackor & sedan svalare sommarjackor, ingen såndär "ljummen" vår/höst jacka! Det måste jag allt skaffa mig! Men, tyvärr så är mina sparpengar redan "uppslösade" på MC-kortet. 
     Ja, just det...det har inte jag skrivit i bloggen. Jag tog, under min föräldraledighet, MC-kortet! =) Ååååh, så skoj!! Så nu får jag köra tung MC, vilket är SKITKUL!!! Fadern i huset tycker det är mindre kul *asgarv* pga att han INTE har det...han säger att han ALDRIG någonsin kommer att åka med mig. Tihi, då får han väl åka bil bakom då...så bränner jag ifrån honom i 200. ;) Nä, skämt & sido...jag kommer inte att åka så fort...jag har en dotter nu som jag vill ska få ha kvar sin mamma!!! Lite vett har jag kvar ialla fall!

Happ, "Desperate..." ikväll då. Det hade jag faktiskt glömt bort det slog mig nu, när jag satt här och knappade på tangentbordet!

Har egentligen inte hänt nått häpnadsväckande idag! Fast i helgen gick en klasskompis till min lillebror bort, så det var mindre kul. Alla tankar till hans familj & anhöriga!

Nu blir det lite taggning inför "Desperat...", så vi hörs imorgon igen!
Kramen!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-05 00:24:02

Hmm, ja, vi får väl vänta på en inbjudan... Visst kan vi prova glöggen med er! Sköt om er! Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela