Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nobelt Besök

Publicerad 2008-11-24 13:31:04 i Allmänt

Det nobla besöket; Albin m. familj har precis lämnat oss efter lunch och fika, mycket trevligt ska jag säga! =)
Denna dagen är våldsamt blåsig, och vi ska strax åka ner till BVC för att kolla tjoppans konstiga beteende när hon blir arg/ledsen. Ibland blir hon så ledsen/arg att hon slutar andas...vilket är JÄTTELÄSKIGT! Mammahjärtat hoppar till varje gång! Så nu tyckte de på BVC att vi skulle komma ner så att de får spana in hennes hjärta...tydligen (i MYCKET ovanliga fall) kan det vara hjärtat som är svagt när det händer sånna här saker...vi får se...jag tror inte att det är något allvarlig. Jag tror bara att vår älskling är en ofantligt envis & viljestark liten brud, och därigenom blir det såhär.
Återkommer med mer info senare.

Den här veckan är den käre pappan ledig så det blir en mysvecka det här. Senare idag ska vi åka till min farmor som har stickat både tjocksockar & en halskrage till prinsessan! Blir GREAT nu när det är så blåsigt...då får hon skydd kring halsen!!! 

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela