Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Näähää

Publicerad 2008-11-11 20:24:03 i Allmänt

Det blev faktiskt en lugn dag! Edvin & hans mamma kikade som sagt förbi och fikade och åt lunch, vilket var trevligt! Annars har dagen verkligen varit stenlugn. Vi, i vår lilla familj tog oss en liten promenad...mysigt. Det var allt action som hände idag. ;)

Min älskade mamma tittade också in en sväng, men nybakat tunnbröd!!! JÄTTESMARRIGT! Nu när jag börjar tänka på det, så måste jag nog gå ner och gör mig en macka innan "Desperate"....börjar! 
     Vi kom in på barns prat när mamma var här, hon berättade att när jag började prata så tyckte jag väldigt mycket om ordet; "Nääähäää", jag sa det med ett väldigt eftertryck tydligen! Jag sa "Nääähäää" till allting...även när de frågade mig om jag kunde säga något annat än just "Nääähäää"...vad tror ni jag svarade?!? Dagens IQ-fråga..."NÄÄÄHÄÄÄ"!!!

Imorgon blir det lugna gatan på dagen men på kvällen bär det av till Sara med familj! =) Nu när hon har börjat jobba blir det såklart att man ses mycket mindre än när hon också var mammaledig! Vilket är trist, men så är det ju...man får automatiskt mindre tid när man jobbar...då är det bara jobb, hem, äta, umgås med familjen och sedan sängen! Så det känns verkligen jätteroligt varje gång vi ses!!! =)

Nä; Macka & sedan tv-soffan...låter som en utmärkt plan!
Blöt Pöss På Eder Alla!!!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-11 21:10:15

Jag sa "pimma" om dimma och "Piiva" om duva. Om jag inte kommer ihåg helt fel så var jag ganska snabb på att prata, brorsan bara flinade när dom skulle ha han att prata. Totalvägrade sen hej hopp så pratade han rent inom en vecka... snacka om att det är olika! Vi var på funktionell träning ikväll, riktigt kul å gissa vilka som har träningsvärk imorgon!!??? Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela