Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Mulet & Grått!

Publicerad 2008-11-08 14:49:40 i Allmänt

Då är det lördag! Trist att det ska vara mulet och grått...vill att det ska fortsätta vara kallt & soligt! =) Men man får inte alltid som man vill.
     Idag har jag, bruttan och mina brorsdöttrar varit hos min kära mor och löst melodikrysset. Vi löste faktiskt hela idag, sedan bar det ut för att låta äldsta brorsdottern dela ut sina jultidningar, det gick galant. Har sedan 12.40 bara varit hemma och myst. Nu ligger bruttan och sover, så då passar jag på att skriva några rader.

Förresten så har vi fått våra julkort +  de övriga framkallade korten nu. Märkte att något inte stämde när jag läste kortet...vad har jag gjort?!!? JO; Jag skrev FAMILJ utan ett L!!! Jag är inte dyslektiker, men ibland tror man det!!! Jag har en tendens att skriva ALLDELES för fort på datorn! När man hade skrivit vad som skulle stå på kortet så stod det att man skulle kolla igenom sitt kort nogrannt innan man skickade iväg det, eftersom det som stod skulle bli det som trycktes på kortet. Sagt och gjort, det gjordet jag men...jag läste för fort i vanlig ordning, så jag missar att det stod FAMIJ!!! Det är inte hela världen, det är ändå bilden på tjoppan som man kikar på när man får kortet, men det är trist när man nu har betalat för korten! (→ dagens i-lands problem)
     Det är ingen idé att "gråta över spilld mjölk", det är bara att gå vidare i livet...vilket jag tror att jag ska klara av! *skratt*

Blir en lugn kväll då sambosen jobbar extra i helgen. Han torde väl komma hem vid 18.00 så då äts det och sedan bara slööööa på soffan framför tv:n.

Ska gå och göra ingenting!
Haré BÄST!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-11-08 14:53:13

ha en bra dag

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-08 16:15:49

Vi har äntligen gjort bort övertiden för den här gången! Men några gånger till blir det nog för vi behöver komp så vi kan vara borta länge... Å det gick bara bra att jobba idag, mycke pga vädret!! Kramen

Postat av: Little Peaché

Publicerad 2008-11-09 10:31:15

så fin din bebis är! underbar!

kram på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela