Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Minus 10!

Publicerad 2008-11-02 13:41:45 i Allmänt

Jajjebox, imorse var det minsann minusgrader så det räckte och blev över; 10 minus!!! Men solen lyste så härligt! Jag och skruttan gick ner till min kära pappa & fick frukost. Sedan gick vi en lååång prommis på 1½ timme och den slutade hos min käre storebror, där vi fick lunch/fika. =) En helt underbar dag med andra ord. Det har varit många sådana nu på slutet. Mycket tack vare det fantastiska vädret! Skruttisen charmade in sig rejält hos sin morbror...han tycker att hon är sååå SÖT! Jag, som för övring är mycket opartisk i frågan, *asgarv* håller med honom till fullo! Gör inte ni?!? Man kan inte göra annat än älska detta barn!!! Kika in: ↓


(Leende guldbruna ögon, har jag förälskat mig iiiii!!!!!)!

Imorgon måndag blir det nog till att fara och bada. Tjoppeloppan tyckte att det var så skoj sist, så varför inte göra det igen?!? Sedan kan det nog bli stan, där vi ska lämna igen vår bilbarnstol som vi hyrt. Vi har fått en jättefin "graco AKTA" av min kära syster...så då sätter vi in den istället, blir GREAT!

Nope, nu blir det till att inte göra någonting medans "tjoppa-lisa" ligger och sover ute i vagnen!
Blöt Puss På Er!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-02 14:03:33

Ja, hon är verkligen fin :D



Vart hyr man bilstolar? Jag måste snart byta åt Jonah..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela