Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Krasslig"

Publicerad 2008-11-06 20:22:01 i Allmänt

Mmm, nu på eftermiddagen kände jag mig varm & krasslig så jag kollade "tempen", och den låg på 37,8+ och jag är en "lågtempad" person, så lite känner jag allt av den! Huga! Drygt att sambosen jobbar extra, han har egentligen ledigveckan, men nu jobbar han förmiddag istället. Det är jättebra pga av extrainkomsten, men jobbigt för att det är bara jag som har bruttan heeeela tiden, och hon är grining pga av tänderna! Men, men vi överlever....

Dessutom har jag lovat farmoren att vi ska dra iväg till hennes syster som bor ca 8 mil härifrån! Hoppas att man är piggare imorgon! Hon är sååå söt farmors syster, jag slår vad om att hon bjussar på en massa gott fika!

Nä, nu är det Ghost Wisperer & sedan SÄNGEN!!! Skönt!!!
Hoppas ni har det bäst! Go´natt!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-07 00:13:36

Hoppas du kryar på dig!! Å pussa gullungen från mig! Kanske känns det bättre om jag berättar att vi jobbar övertid på lördag, inte bara din sambo som jobbar!!?? Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela