Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

JIPPIE!!!

Publicerad 2008-11-30 20:26:06 i Allmänt

ÅÅÅÅHHHH!!! Jag fick veta igår att det var den lilla tonårspojken med målbrottsröst som åkte ut Idol i fredags, och vad säger vi om det?!?!:
WOOOOOOOOHOOOO!!!!!
Jag tycker inte ett dugg synd om alla hans fans som stod och grät och allt vad de nu gjorde...de lär nog få se honom igen, så det går ingen nöd på dem!


(Såhär bra tycker vi att "tonårspojken" är, så det så!!! *skratt*)

Denna dagen ett liv?! Heeeela långa dagen idag har vi legat inne! Trött som attan! Trist väder har det också varit.. Men, sedan bestämde jag mig för att såhär kan vi inte ha det. Så vi åkte ner på samhället där "skyltsöndagen" var igång för fullt. Tjoppan fick se lite folk och vi fick inhandla julstjärnor till vardagsrummet, toppenbra säger jag bara!!!
     Sedan bar det av till Sara och hennes familj, där vi fick lussekatter & pepparkakor! Gott fika och trevligt sällskap, kan det bli bättre?!?

I veckan som kommer jobbar min älskade sambo eftermiddag, så då är jag "gräsänka" på eftermiddagarna och kvällarna, tur man har världens sötaste dotter som håller en sällskap!

Annars har det icket hänt något...ska ta och se parlamentet nu, så jag avslutar väl med en fras därifrån!
"- Go´kväll & ha en UNDERBAR natt tillsammans!!!"
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-11-30 20:41:02

Det är Idol som verkligen kan engagera hela Sverige. Tösen är verkligen söt i sina kåpor! Din kommentar kom fram! Det var verkligen mysigt att vakna på det sättet! Bara de inte kommer för tidigt. För då kan jag ju inte sova längre! Kram Anna

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-30 20:57:04

Sötaste skruttan i BYN!! Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela