Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

I Goda Vänners Lag!

Publicerad 2008-11-16 21:16:18 i Allmänt

Åh så gott vi har ätit ikväll! =) Fick både varmrätt & efterrätt; MUMS! Trevligt att få träffas och surra av sig lite. Imorgon blir det till att gå ner på öppna förskolan tillsammans med Harry och hans mamma. Ville åka och bada, men vi är fortfarande lite snorig så det känns onödigt att riskera att bli värre....vi får ta det nästa måndag istället, då vi förhoppningsvis är helt återställda! =)

Hörde att den som åkte ut Idol inte var den där 16årige, skrikiga målbrottskillen nu heller...VAAAD!!!??? Blir sååå less. Jaja, det är tur att jag inte har satt mig in i detta elände allt för mycket, för oj vad jag hade varit förbannad!!! Nu håller jag mig på lagomt aggresivt avstånd. *skratt*

Nu är det sit-upsen som väntar och sedan sängen, åh vad jag längtar till den!!! Vi kom inte hem förrän klockan var över åtta, och bruttan brukar ha sovit en halvtimme då, så snacka om att hon var trött! Hon somnade i bilen och vaknade inte ens när vi lyfte ur henne, och det brukar hon ALLTID göra...SÖTING!!!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-11-16 21:52:52

Ni verkar ju ha haft en härlig dag!! Jag jobbade 5 timmar idag å Marcus pluggade. Känns bra att vi båda fick göra bra nödvändiga grejer idag! Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela