Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Cavalier King Charles Spaniel!

Publicerad 2008-11-23 15:58:00 i Allmänt

Det blev en mysig, lugn dag detta. Imorse var vi och fikade hos älskade pappa, sedan åkte vi ut och kikade om vi kunde hitta någon julgran...dessvärre hittades ingen. Men, vi fick en av våra många söndagsutflykter, och det är alltid lika trevligt!
     Sedan åkte vi till ett par som vi känner som har skaffat en liten valp! HERREGUD så underbart söt den var!!! Man ville bara införskaffa en själv!!! Tyvärr så är min käre sambo av en annan åsikt, så det är bara att titta som gäller, vilket är VÄLDIGT farligt när man får träffa en sådan fantastiskt söt liten valp! ↓


(Sally var så söt! Såg nästan ut precis som valpen på bilden...något mörkare i ansiktet.) (bilden är lånad av vovve.net)

Kanske kan man, någon gång i framtiden, lyckas charma in sig så pass att man får en liten vovve?!?! Tror inte att jag lyckas, men ni kan se det framför er...tjoppan, med sina bedjande ögon:
"- Pappa, snäääälla kan jag få en hund?!? SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!!"
OJA! Nog kommer det bli en hund alltid! *skratt*
Jag själv skulle vilja ha en mopsvalp, åh så fina de är! ↓


(Hur skulle man någonsin kunna motstå en sånhär SÖÖÖTING?!?) (Även denna bild är lånad av vovve.net)

I brist på annat får jag umgås med våra "knas-gökar" till katter...de är ganska gulliga de också!

Nä, nu blir det till att slappa medans tjoppalisa ligger och sussar i vagnen.
Höres!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela