Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Blablabla...

Publicerad 2008-11-12 08:59:56 i Allmänt

Kallt igen...jag tycker att vädret kan bestämma sig! Nu kan det få vara 5-10 minusgrader & 1-2 meter snö fram till mars/april. =) Man blir tokig på väderomslaget som är jämt och ständigt...ska prata med farbrorn/tanten som håller i det här med årstiderna, så får vi se vad han/hon gör åt saken.

Idag är det som igår; väääldigt lugnt. Kom imorse fram till att vi ska bjuda lite folk på middag i helgen! =) Hoppas bara att det inte har planerats in någonting annat så att de inte kan komma. Det blir skoj om det blir av!

Sambosen & tjoppan ligger och sover bägge två...den första för att han jobbar eftermiddag och inte kommer hem förrän kl 02.00 på natten, den andra för att hon envisas med att kliva upp så "förjortat" tidigt. Men, det är inte kl fyra ialla fall. Det har ändrat sig till kl 05.30, vilket är bättre!

Så här sitter jag i min ensamhet och knapprar, lugnt och skönt. Man behöver få lite tid för sig själv när man har någon som är upp i en hela dagarna & kvällarna...även om det verkligen är supermysigt så behövs den där "ensamtiden" ibland också.

Det här går icket, ska försöka göra lite nytta nu...vad det nu kan bli för något!
Haré Bäst

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2008-11-12 12:06:33

Oh shit vad tidigt hon vaknar.. Gah, jag skulle inte överleva att kliva upp den tiden haha. Jonah sover till 07-08 och det är nästan tidigt tycker jag haha :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela