Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

1-års Kalas!

Publicerad 2008-11-20 20:30:51 i Allmänt

Jupp tro det eller ej, men vi var på 1-års kalas för bruttan idag...och hur kan det komma sig hon är bara 9 månader tänker ni. Ja, alldeles riktigt det är hon, men de på föräldragruppen slog ihop två grupper så att det blev till en och hade ett 1-års kalas för alla idag. Det var riktigt trevligt då vi inte har sett alla sedan träffarna slutade för några månader sedan. OJ, oj, oj vad alla hade vuxit!

Idag har jag och min älskade dotter varit hos Harry och hans mamma, där vi fick fika & lunch! Mycket gott...sedan for vi alltså hem och gick till 1-års kalaset. Efter detta åkte vi hem och hämtade badkläder och for till badhuset där vi badade tillsammans med Harry & hans familj, och vad de tyckte att det var skoj! De plaskade och hade sig!

Ikväll blir det en tidig kväll TROTS att det är Ghost Wisperer....jag är så in i norden trött! Bruttan sov illa i natt..."Ingela-Plingela" var förbi här med sin hund igår och den tyckte så mycket om tjoppan att den stoppade sin nos rätt i hennes ansikte då hon var helt oförberedd, detta ledde till att hon grät hur mycket som helst, kan tilläggas att hon var hur trött som helst också...därigenom var hon svårtröstad och också svår att få i säng! Men, det gick tillslut, men hon sov illa inatt! Om det beror på hunden eller något annat det låter jag vara osagt.
     Men, pga detta så är den arma modern TRÖTT!!! Så det är strax sängen känner jag.

Kramen på eder alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela