Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

8 Saker - "Utmaning"

Publicerad 2008-12-10 15:40:37 i Allmänt

Jag kände mig lite manad när jag läst utmaningen Maria hade på sin blogg....så här kommer mina "8 saker":

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram:
1. Vänner
2. Vänner
3. Vänner
4 Vänner
5. Vänner
6. Hmm, tar nog Vänner..*skratt* Ser inga andra serier än Vänner.
7. KOM PÅ: GHOST WISPERER!
8. Hm, jag måste väl skriva in Desperate Housewives också.

8 saker jag gjorde igår:
1. Vaknade kl 06.00!
2. Umgicks med tjoppan & min mamma!
3. Tog en lååång prommis, som var härlig!
4. Fick våra nya vitvaror...tja, rostfrittstål-varor.
5. Bjöd min kära pappa på hemmagjort mos, fiskpinnar & spenatstuvning.
6. Såg sista avsnittet för säsongen av Desperat Housewives.
7. Bloggade.
8. Löste ca 1/3 av ett sudoku, sedan föll mina ögon igen! Jag var supertrött!!!

8 saker jag ser fram emot:
1. Fredagkväll då vi är bjudna på glöggkväll!!!
2. Jul.
3. Nyår...vad händer då?!?
4. Bruttans 1:års dag! Åh vad tiden går fort....hon föddes ju nyss!!!
5. Sommaren.
6. Att jag vinner nån miljon, och kan bjussa min älskade lilla familj till Canada & Mickan!
7. Pussar och kramar från min sambo! =)
8. En vinter med SNÖ!!!

8 favoritrestauranger:
1. Great Eastern
2. Max...
3.  
4.
5.     = Jag äter säääällan ute, så det är bara dessa två jag skriver upp!
6.
7.
8.

8 saker på min önskelista:
1. Ett renoverat kök.
2. En renoverad tvättstuga.
3. Nya golv uppe i alla sovrum.
4. En superstor blomma att ha bakom soffan uppe.
5. Ett helt betalt MC-körkort!
6. Att bruttans sovrum blir klart.
7. En supermysig julafton tillsammans med tjocka släkten! (Fast, det kändes nästan löjligt att önska sig! Det vet jag att vi kommer att ha!!! Men ok...att inte någon blir sjuk då!)
8. Att alla ska få må bra & slippa bli sjuka!!!

Jag härmar dig Maria och skriver likadant: Jag utmanar ingen utan de som vill göra denna "8 saker"-lista gör det, de som inte vill slipper!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela