Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

UPS!

Publicerad 2008-12-07 09:29:37 i Allmänt

Jag missade visst att skriva ett inlägg igår...inte alls konstigt faktiskt! Vaknade upp 08.20 och då åkte vi raka spåret upp till min mamma där det serverades frukost och löstes melodikrysset, vilket vi har som "tradition" varje lördag 10.03! =) 
     Därefter var det grötfest, där jag underhöll med gitarrspel och sång...det värsta av allt var att jag vaknade igår morse och hade knappt någon röst. Min älskade sambo bara gapade när han hörde mig och sa:
"- Men älskade du, inte kan du sjunga idag, du har ju ingen röst!"
Men, skam den som ger sig...jag grabbade tag i gitarren och fick publiken med mig i alla sångerna, så jag hoppas och tror inte att de märkte allt för mycket av min heshet!

Efter detta drog vi tillbaka till kära mamma där vi fick ost och kex, samt spelade "Geni", vem svarade flest rätt?!?!? Moi, såklart! *skratt*
     Åkte sedan hem, la lilltjoppan, såg slutet av "dansbandskampen", där Robert Gustavsson av alla människor sjöng i ett band...eller ja, hans rollfigur Roland. Sedan satt vi oss framför vår varma kamin tog var sitt vinglas och surrade tills kl var 02.20 inatt!!!!! Nä, tydligen har vi inget förstånd över huvudtaget...vi vet att vår dotter kliver upp 06.20, men det var sååå mysigt att bara sitta vi två, utan att tänka på någon annan. Mycket blev disskuterat under vår mysiga kväll! Det är sååå mysigt när det bara är HAN & jag! =) Det är alltid underbart att ha sin lilla prinsessa med, men ibland är det faktiskt skönt att få lite egentid med varandra...det behöver man!

Fick i morse kliva upp 07.45...behöver jag skriva att jag var trött?!?!?! Men, men är huvudet dumt får kroppen lida, så är det...och det var sååå värt det! =)

Kram, vi hörs!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela