Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Underbara, Älskade...

Publicerad 2008-12-15 20:50:18 i Allmänt

...Dotter!!! Hon är verkligen det underbaraste, finaste jag vet!!! Den opartiska mamman har talat igen! *skratt* Hon har varit så ofantligt duktig idag, trots att vi har förstått att hon har haft väldigt ont, i vad vi tror; magen!
ÄLSKADE UNGE!!!

Den här dagen har varit lååång! Vi har varit inne heeela långa dagen, tills jag bara var tvungen att ta mig ut med skruttan. Hon är precis som jag; blir sååå utråkad och rastlös om vi sitter inne en hel dag. Vi tog därför vagnen och gick en promenad...det var skönt. Hon somnade till och med! Idag har hon sovit tre gånger, hon som bara brukar sova två! Dessa tre gånger resulterade i, hör och häpna; SEX!!! timmars sömn, som i vanliga fall brukar vara tre timmar! Snacka om att hon har behövt sova....vår lilla prinsessa!!!


(Skruttan provade mina sockar ikväll, liiiite förstora! *tihi*)

Ska strax lägga mig på soffan tillsammans med min älskade sambo, det blev inget mys igår...ganska förklarligt pga av hans magsjuka! Men, idag mår han bättre! =)

Ha en UNDERBAR natt tillsammans!!!
Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-15 21:13:58

Hon är verkligen söt er lilla Sessa! ha det så bra! och jag önskar dig en härlig natt! Kram anna

Postat av: Lillebror

Publicerad 2008-12-15 23:36:31

Tja syster yster.. ja hon har blivit för söt :) med ölmage å allt :)

ha de bäst

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela