Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Snabbis...

Publicerad 2008-12-23 22:33:15 i Allmänt

Idag fick jag träffa min älskade lillebror, mycket skoj! Trist bara att han inte kan vara här så länge, det är inte så att man bränner ner till Götet över en dag bara....jaja, det är roligt att överhuvudtaget få träffa honom ialla fall.

Idag har vi bara varit hemma. Träffat mor, far och som sagt lillebror. Imorgon blir det andra bullar. Först färd till sambos föräldrar och säga god jul och sedan hem till storebror och fira julen...mysigt med andra ord!

Har precis sett "Mamma Mia", OJ vad den har fått fin kritik av alla...jag har nog bara hört gott om den...själv så blev jag inte så imponerad...jo, ABBAs låtar är verkligen bra, men filmen...nja, nog har jag sett betydligt bättre! Men, men jag slängde inte ut någon biobiljett på den, så mig gör det inget att jag kastat bort lite tid på att sett den...

Nä, nu är det sängen som väntar!
God Night Everybody!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-24 11:39:08

God Jul på er å hoppas ni får en underbar dag!!! Tack för det mysiga "skrattet" det värmde gott å alla i familjen skrattade gott. Skrattet är ju så smittsamt! ;) Kram från oss till er! /M&M

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-24 13:56:03

Önskar dig en underbar julafton! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela