Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

ÖF

Publicerad 2008-12-08 20:22:52 i Allmänt

Idag var det öppna förskolan som gällde för mig och tjoppan! Skoj att träffa lite folk...sedan gick vi hem till Edvin och hans mamma och käkade lunch & surrade, också trevligt!

Imorgon på förmiddagen kommer äntligen vår kyl & frys!!! Just nu är vår kyl en kylbag...väääldigt liten kyl med andra ord. Har inte kunnat handla någonting som behöver stå i kylen!!! Men, men...på onsdags ska här handlas!!! Skoj med nya vitvaror...eller snarare "silvervaror", vi inhandlade nämligen vitvarorna i rostfritt stål, vilka var fläckfria! Det var mitt enda krav. Jag jobbade som städare en vecka i Göteborg förra sommaren, och jag kom att formligen HATA dessa kylar som var fuuuuullt med fläckar!!! Nu görs de tydligen fläckfria, så det blev sådana...spännande ska det bli imorgon; jag längtar!!!

I veckan händer det grejer. I dag var vi som sagt på ÖF, sedan på torsdag åker vi in till stan och går på mammaträff med mammor vi aldrig träffat förr. Skoj att träffa nytt folk...drar med mig Edvin & hans mamma också, de behöver också komma ut! *skratt* Sedan på ef. på torsdag ska vi gå och se min älskade brorsdotter gå i luciatåg! Sedan på fredagmorgon åker vi till mitt jobb på fredag för att se "vårt" luciatåg där!!! Känns konstigt att se ett luciatåg som inte jag har varit med och "gjort". Jag är ju musikläraren på skolan! Men jag är 100% säker på att det kommer att vara minst lika bra...ska bli jätteskoj att se!!! =)
     Slutligen, så åker vi på eftermiddagen på fredag till stan för att ha glöggkväll hos Maria med sambo! Ska bli såå skoj att få träffa alla som kommer att vara där!

Mm, nått mer har jag inte att tillägga för idag...jag avslutar min "rapport" så!
Kram Kram!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-08 20:45:59

Hi,hi, ska bli kul. Hoppas att alla kan komma!!? Har börjat "pyssla" lite inför fredagkvällen men mer än så avslöjar jag inte... Har du kollat mailen??? Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-08 20:58:47

Ha det så bra! Här snöar det och fyrhjulingen som gått sönder...Det blir nog till att skotta för hand i morgon! kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela