Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Nu gås det för fullt!

Publicerad 2008-12-07 20:20:12 i Allmänt

Nu går tjoppan för fullt...lite stapplig är hon allt...men, oja, hon går! Vår älskade sötnos!!!

Idag har vi hållit till hos svärföräldrarna nästintill heeela långa dagen! Fika, mat & sedan fika igen...lyx säger jag bara. Vi hade ingen ork till att göra någonting, pga av de stackars tre timmar sömn vi fick natten till idag. Vilket vi får skylla oss själva för att vi fick, vi gick ju inte och la oss förrän kl 02.20, och somnade inte förrän kl var 04.00; Damit!!! Kan inte minnas när jag gick och la mig så sent/tidigt sist!


Så denna kvällen förmodar jag lider mot sitt slut för oss nu...tjoppan sussar för fullt, och vi kommer strax att vandra den vägen vi också!


Kram & Go´natt!

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-07 20:51:11

Natti natti då! Men jag gläder mig över att hon stapplar på! Det är så spännande att följa. Jag har ju svägerskans lillgryn som just har börjat att gå...Det är verkligen spännande! Kram anna

Postat av: Sara

Publicerad 2008-12-07 20:57:38

Oh stora damen :D

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-07 21:13:10

Vad spännande att få träffa er å tjoppan på fredag. Så vi får se hennes framgång... Ha, ha, fyndigt va!!?? Kramen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela