Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

När juldagsmorgon glimmar...

Publicerad 2008-12-25 21:29:54 i Allmänt

...jag vill till stallet gå!!! Japp, idag har jag tagit hand om Tara....det är min guddotter, och min älskade vän Johannas häst. Jag och min sambo var med och såg henne födas, det var en upplevelse vill jag lova!!! Johanna med familj är och firar jul i sin stuga och då kan de rimligtvis inte ta med Tara. Då ställer jag, som vän & gudmor upp såklart! Så idag och imorgon är det "stalljour" för hela slanten.

Ikväll blev vi bjuden på middag hos mammas karl, mycket gott! Sedan vid 19.20 traskade vi hem och lade tjoppan utan några som helst problem!

Måste även skriva att jag är otroligt imponerad av vår yngsta famijemedlem; kattflickan Livia! På grund av hennes aktiva livsstill var jag 100% säker på att vår julgran skulle bli hennes nya klätterleksak. Så blev icket fallet...vem tror ni är och river i det arma trädet?!? Jo, den söta rara dottern som är och pillrar ÖVERALLT! Nu när hon går, så går det ännu fortare än förut, så det gäller att kolla henne!!!

 
(Vår underbart gott luktanden julgran!)

Nä, nu ska jag och sambon få lite mystid tillsammans bara vi två! Filmtajm!!! =)
Kram på er alla!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-25 21:40:55

Det var en vacker gran! Sån tur att du får umgås med en häst... har både en son och en dotter som verkligen skulle vara avis på dig...

Ja, Walter var verkligen en otroligt positiv gubbe. ha ha ha! Det var på tok för sent för oss men tur att vi kunde spela in det och se det dagen efter! Ha det så gott! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela