Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

MÄTT!!!

Publicerad 2008-12-03 21:23:23 i Allmänt


                                                        
Såhär mätt känner jag mig nu!!! Ja, nu var jag gravid på den här bilden...men ni fattar?! 
     Herregud vilket julbord vi har fått äta från ikväll! Allt var såklart jättegott! Hulda fick äta mina älskade skumtomtar som jag inte kan äta, pga av mitt godisuppehåll. Men, det gick väldans bra ändå, bättre än vad jag väntat mig.

Tror ni att min älskade prinsessa sov när jag kom hem 20.12??! Dagens IQ-fråga *skratt* Nä, såklart inte...tror ni verkligen att hennes morfar klarade av att höra henne snyfta innefrån sin säng 2 sekunder. Enligt honom var det inte ens 2 sekunder! Ha ha ha, han är så underbar min pappa...världens snällaste!!! Han & tjoppan hade haft huuur trevligt som helst tillsammans, lekt & stojat!

Blir strax sängen. Jag har idag haft, vilket jag nästan ALDRIG har, huvudvärk. Men jag brukar nästintill aldrig ta huvudvärkstabletter utan jag sover bort min huvudvärk istället...det fungerar alltid! Så därför blir det en tidig kväll, ska bara göra mina sit-ups sedan; SÄNGEN!

Go´natt!
Over And Out

(Parantes: Jaaaaaa, jag har alldeles glömt bort det underbara som hänt oss = ironi på hög nivå!!! Vår kyl har brakat sönder, så vi måste inhandla en ny. Känns helt kalas nu när alla pengar har gått till julklappar!!! *NOT* Visst hade vi tänkt inhandla ny kyl & frys, de vi har är nämligen 30 år gamla, så det är ett under att de hållit så pass länge. Men, vi hade tänkt vänta till vårt kök ska renoveras här framöver...inte nu, inte strax innan jul! Känns inte skoj att slänga ut med 18 000:- nu när man inte har några pengar nästan! Man får tänka poet löser sig, sa han som sket i vasken! *skratt* Slut på parantes!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela