Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Luciashow!

Publicerad 2008-12-11 19:58:34 i Allmänt

Då var man hemkommen från en mycket mysig kväll! Åh så duktig min underbara brorsdotter var, ja hennes klasskompisar också givetvis! Vår prinsessa var mycket intresserad av allt sjungande. Hon stod upp, skrattade och klappade händerna av förtjusning! Sedan fick hon även låna sin stor-kusins luciakrona! Oj, så fin hon blev!!!


(Vår lilla lucia!!!=)

Då är det strax Ghost Wisperer!!! Efter det blir det sängläge...skönt! Imorgon kl 09.00 är det dags för lucia igen, men då på min skola! Ska bli så skoj att få se alla mina elever igen!!!

På mammaträffen i stan var det trevligt, skoj som sagt att träffa nytt folk och deras barn såklart, alla lika fina! =)
Go´natt på er alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-11 20:19:42

Vilket litet sött underbarn ni har! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela