Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Knubbis"

Publicerad 2008-12-16 20:29:08 i Allmänt

Hmm...den här dagen har, som igår, varit VÄLDIGT stillsam. Jag vaknade kl 03.30 och satt sedan på toan i 2!!! timmar med hääärlig magsjuka! *NOT* Tog sedan en sån här tablett mot "tillfällig diarée" och tro det eller ej; sedan dess har jag mått förhållandevis bra! Fantastiskt säger jag bara....nu är det bara att hoppas med allt man har att det var all den sjukan som vi ska ha! För imorgon är vi bjudna till mitt jobb på julbord! Åh vad jag vill kunna fara på det och säga god jul till alla mina underbara elever!

Prinsessan har verkligen varit ett underbarn idag, inget grin eller någonting, trots att vi bara suttit inne och glott. Eller, nu ljög jag liiiite grann. Vi åkte faktiskt till BVC och mätte och vägde tjoppan som är hela 10 månader idag! Hon väger nu:
9830g & är hela 70cm lång...en kort tjockis med andra ord...NÄÄÄÄ, jag skojar bara...hon är en lagom rund och go´tjej i sina bästa år! =) De tyckte att hon var jätteduktig på BVC pga att hon går, och ja, jag kan inte annat än hålla med dem!!! Den stolta mamman ler ikapp med solen!!!


(En liten, lagom rund sötnos i sina bästa år!)

Åh vad mysigt det ska bli till jul också! Ska bli skoj att få rå om min älskade lillebror som kommer hem en liten stund! Det är verkligen supertrist att de ska bo så förtvivlat långt bort mina syskon!!! KOM HEM!!!!

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela