Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Julbord!

Publicerad 2008-12-03 15:31:12 i Allmänt

Det har jag fullständigt glömt bort att skriva; Jag är bjuden av Lärarförbundet på julbord ikväll! Mmmm va gott!! Synd bara att jag inte får äta mina älskade "skumtomtar"! Slutade med godis i höstas, och har jag bestämt mig så har jag det, då kan inte ens en "skumtomte" få mig att äta godis...även om jag och Hulda är de som brukar LÄNSA efterrättsbordet på detta! ;)

Nä, nu måste jag ta hand om min dotter...hon är grinig och vill kramas! =) Det säger man inte nej till..hon ska få vara med sin morfar undertiden jag är på julbordet.

Vi hörs senare!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-03 21:03:53

Tomtarna äter jag...förlåt slukar jag! Men sen försöker jag att inte ta så mycket extra av alla kakor och gott... Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela