Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

IGEN!

Publicerad 2008-12-20 14:43:26 i Allmänt

Nu är det dags för julbord...IGEN säger ni! Japp, den här gågen är vi bjudna pga av att jag har världens mest hjälpsamme sambo som ställer upp för alla. När han nu har hjälpt en herre med hans parabol och denne karl jobbar på ett fint gästgiveri så tyckte han att det var självklart att han skulle bjuda oss på deras julbord! Åh, så gott det ska bli!


(Såhär gla´är vi för att blir bjudna på julbord! Ser ni mina fina tänder?!?)

Oj, vad det svängde igår! Mycket god mat, jätteskojigt sällskap och dessutom: SING STAR!!! WooHoo, kan det bli bätttre? Nä jag tror knappast det. Tyvärr var det så trevligt att vi inte kom oss i säng förrän kl 03.00 imorse, så ni kan gissa hur pigg man var idag...när tjoppan tyckte att det var morgon kl 06.00! Fast, jag ska minsann inte klaga ett dugg...det var nämligen sambon som steg upp, och inte jag!

Japp, så var det med denna dag!
Hoppas ni har en supermysig lördag ni med...vet ni? Det är snart julafton! Heeeelt SJUKT!!!
PÖSS!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-20 15:19:18

Stackars Marcus blev väckt av kl 7!! Han fick kliva upp å hämta värktabletter åt mig.. De du. Han kom just hem efter en tur till Maxi med 2 stora påsar skumtomtar!!! Mums, blir lite bortskämd här där jag ligger i soffan. Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-20 18:16:32

Vilka fina tänder hon har! Ja ja plågas ni lite i juletider. Äta och äta och äta! ha ha ha! Ha en härlig lördag! Kram Anna

Postat av: Mikaela Grannas

Publicerad 2008-12-20 23:47:58

Vad kul att ni är friska nu, lagom till jul och allt! Jag blir lite småavis på er som får äta julbord bara... Jag skulle ge vad som helst för lite tunnbröd eller en skiva vörtlimpa... Som tur är har mamma skickat över knäck som jag kan tröstäta! Ha det så jättebra och hälsa familjen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela