Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HugaBuga...

Publicerad 2008-12-29 21:01:52 i Allmänt

Nä, jag känner mig sannerligen inte pigg alltså! Är askrasslig i magen...igen! Jag förstod nästan att min sk. magsjuka, som jag hade innan julafton var alldeles för lindrig för att jag skulle kunna få vara frisk!!! Jäjä, vi får hoppas att det är något som jag har ätit och att jag känner mig bättre imorgon! =)

Idag har min älskade kusin och hans två knåddisar varit här heeela dagen, tjoppan var såklart förtjust i besöket! Det var jag också ska tilläggas!!! Frallan bor i "El´Stockholmo" så det är inte varje dag man ser honom...men när vi ses är det alltid lika trevligt! Mindre trevligt var att hans minsta tjoppe åkte på magsjuka typ direkt de hade lämnat vårt hus; Blääää!!! Jag hoppas verkligen inte att det smittar ner vår älskade prinsessa!!! Hon har fått kräkas redan, och då tyckte jag så synd om henne så mitt mammahjärta höll på att värka sönder!!! =(


(Vår äääälskling!!!!)

Imorgon ska jag åka och handla inför nyår, trerättersmiddag minsann!!! =) Med Leoni och hennes familj, det blir med andra ord en lugn och mysig kväll i goda vänners lag!!! Precis som vi ville ha det.
     Imorgonkväll är vi bortbjuden på middag, till min älskade fader. Ni som känner mig förstår att jag tycker att det är som en skänk från ovan *skratt* pga min inte så stora längtan att få laga mat...ialla fall inte vardagsmat! Festmat är en helt annan sak, det tycker jag är skoj.

Nä, nu hör jag tv:n ropa på mig...eller snarare tv-soffan!
Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-29 21:35:29

Hoppas ni slipper magsjuka. Marcus känner sig fortfarande sliten å matt efter det han åkte på. Vi planerar att fira nyår hemma hos oss med min mor. Som vi mår är det tur att vi inte planerat nåt större arrangemang. Nu får det bli lugnt å skönt å förhoppningsvis god mat... om vi tar oss till affären vill säga!?? Kramen, M&M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela