Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Chockar! ;)

Publicerad 2008-12-30 09:27:19 i Allmänt

Nu ska jag ta och passa på att chocka er alla! ;) Med ett kort morgon-inlägg!!! Morsan kommer alldeles strax och då ska vi mysa och fika...det är alltid lika mysigt på tisdagarna och torsdagarna då hon slutar 09.00! Hon kommer oftast förbi en sväng för att säga hej till tjoppan!

Magen känns liiiite bättre idag, men inte alls återställd till det normala, vilket jag hade hoppats på! Hoppas hur som haver att morgondagen blir kalas! Vilket jag ej betvivlar...vi ska ju ha Saran med familj här, och då är det alltid trevligt! =) Goda vänner, god mat, god dryck...vad mer kan man begära egentligen?!?

Idag blir det som sagt handling till nyår och middag hos min pappa! Skoj också att storebror kommer dit med sin familj, då får man hinna krama om dem innan året är till ända!

PÖSS på er och ha en bra dag!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-30 20:09:43

Kors i allsin dag! Ett morgon inlägg... ;)

Dagen har varit toppen för mig. Hoppas den varit lika bra för dig!

Önskar dig en god fortsättning och ett Gott Nytt år! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela