Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

AAAHHH, 8 STEG!!!!!!

Publicerad 2008-12-02 21:00:34 i Allmänt

Ååååh, nu ALLDELES NU spricker mitt mammahjärta i hundratusen bitar av STOLTHET!!!!! Vår lilla ängelprinsessa gick idag 8 steg helt själv! 9½ månad gammal! =) Jo, hon har gått tidigare från mig och till sin äldre morbror, som jag också trodde skulle dö av stolthet...han tycker verkligen att hon är världens sötaste (ja, efter sina flickor naturligtvis!) De stegen var inte 8 till antalet, utan kanske 4-5 stycken...jo, vi var också då helt sjukt stolta!! Men, ååååååååh så in i bomben stolt jag är nu! =)
     "Ryktet" om tjoppans framfart har spridigt sig så långt som till Göteborg och min lillebror *skratt*...jag är impad...men, eftersom "ryktet" är ett vänligsinnat sådant så är det bara roligt! =)


(Gå-vagnen är tjoppans bästis just nu...speciellt när hon får skjutsa någon!)

Visst har jag suddat bra? *skratt* Jag vill inte lägga ut någon annans barn på internet...det får dom göra själva om de nu vill det, det är ialla fall bästis Saras tjoppa som får sig en åktur! Hon var så duktig, satt alldeles stilla och åkte fram & tillbaka medans prinsessan skjutsade henne!

Ups, nu är klockan strax 21! Måste bänka mig framför tv:n för nu börjar "Desperat..." strax, och som bekant har jag, lite ofrivilligt, blivit en "gluttare" av denna serie!

Pöss På Eder Alla!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-02 21:28:58

Får man lov att gratulera! Förstår din stolthet! Det är bara att njuta! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela