Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

11 Minusgrader!!!

Publicerad 2008-12-10 15:48:27 i Allmänt

Wiie,  idag är det verkligen kallt...tycker att vädret kan stanna såhär nu (+ att det kommer ner 1 m till med snö!!!) Det går så mycket upp och ner nu förtiden!!! Synd bara att det blåste lite grann, det blev lite kallt om kinderna när vi gick ner till min kära farmor!
     Åh vilket gott fika vi fick! Hon hade bakat igår så jag kan lova att det fanns mycket gott där!!!

Idag har vi endast befunnit oss hos min farmor, så ingen action har hänt idag. Jag menar; tanten är 82 år! Så mycket action kan inte hända. Tja, en lårbenshals kan gå av....men, nått mer än så...nja. Fast jag måste erkänna att hon är våldsamt pigg! Där sitts det inte still många minuter inte! Vi spelade spel i ca en ½ timme, och sedan var hon rastlös! Så än finns det ruter i gumman! =)

Ska strax börja med maten, "gubben i stubben" kommer strax hem...sedan SKA vi åka och inhandla saker till vår kyl! Det rymms hur mycket som helst i den nu! =)

Haré Gott Igelkott!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2008-12-10 17:20:58

Jo, det är middag på fredag å maten serveras kring 19-snåret. Ö-viksborna kommer ju direkt från jobbet så därav "den lite senare timmen". Sen jobbar vi själva till halv 5. Ni är välkomna tidigare men gärna inte så mycket före 6 då jag nog kommer att köra ett spinningpass innan så jag vill gärna hinna duscha å så innan ni kommer!?? Ni är sååå välkomna! Kramen

Postat av: Anna B

Publicerad 2008-12-10 21:07:32

Vaknade och det var cirka 19 minusgrader, men innan dagen var slut var det bara minus 6... Men jag gillar inte att skryta... ha ha ha! Kram anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela