Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"BLÅ-ÅNGEST"!!!

Publicerad 2014-01-01 10:15:06 i

Om en vecka, EN vecka är allvaret här igen & jag börjar jobba! Har GODE ångest...inte för att börja jobba, men att åka hemmifrån, att åka från mina fina, älskade ungar!!!!!❤️❤️❤️
     Jo, jag vet att det kommer gå bra. Man brukar komma in i allt efter bara nån dag. Men, det förhindrar inte det faktum, att jag varit hemma över ett år & MYYYYST med mina barn...och, nu är det slut!😩
(Världens FINASTE!❤️❤️❤️)

Som tur är, är min älskade make hemma med dem tre månader till, så det börjar lungt, utan lämningar & hämtningar! En "mjuk-start" kan man säga...

Nä, nu ska jag fortsätta mysa!!!❤️
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela