Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ett ÅR!!!

Publicerad 2017-05-26 23:16:18 i

Tjaba Tjena Hallå!

Är ju bara ett år (nästa) sedan sist!!! Å hör har det faktiskt hänt grejer. Jag bytte jobb i höstas, till en större skola. Min nuvarande klass, en 2:a, är alltså över halva min förra skolas elever TILLSAMMANS! Galet, jag vet! Jag kände dock många på den nya arbetsplatsen sedan tidigare...vilket var skönt. Det har gått bra, men nog är det skillnad på liten vs stor skola!

Gode maken har också bytt jobb. Han bytte för en månad sedan & har samma känsla som jag hade från början; lite vilsen...då man var van att kunna allt & helt plötsligt inte vet.

På barnsidan är det stort för sonen, som ju strax får ut första året i "skolan" = förskoleklass! Han är så duktig, dock tycker han att det är lite trist...han får ju inte se tv!😂
Storasyster i familjen går ut 2:an & Jagger att det är en "klyscha", men HUR FORT går inte tiden!
     Lillasyster har ett år kvar hos sin dagmamma sedan lämnar vi henne. Å tänker jag på det blir jag så nostalgisk & grinfärdig så det ska jag inte börja med här... 

Nu är det strax sommar & vi har inte helt bestämt vad vi ska göra. En carport blir det ialla fall!!!😃👍🏼

Over And Out

Finaste familjen⬇️ ❤️💛💚💙💜


Kommentarer

Postat av: Ally

Publicerad 2017-12-10 12:27:51

I love you

Svar: I 💖 YOU TO!
Inte Utan Min Dotter

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela