Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Skoterdag!!!!😊

Publicerad 2014-02-25 21:18:27 i

Idag har vi haft en HELT UNDERBAR DAG på jobbet! Vi hade nämligen skoterdag idag! Strålande sol, skoter-körning, glada barn & vuxna samt en hel dag ute! Kan det bli bättre?!?! Alla var verkligen på sitt bästa humör & vi fick en toppendag!!!!😃☀️👍

(Helt GUDOMLIG dag!!!😊)

Annars är det bara bra, i söndags hade tjoppan sitt allra första kalas. Hon var jättenöjd! Citat: 
"- Mamma! Det var jättebra! För alla som jag ville skulle komma, kom!"😊

I helgen blir det bara lugna bananer, vilket känns JÄTTEBRA! Blir skönt, efter flera sena kvällar i vecka samt tjejmiddag förra helgen. Att bara få rå om min fina, fina familj!!!❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela