Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sömn - Vad Är Det?

Publicerad 2013-10-12 08:55:10 i

Vet inte vad som händer med lillasyster! Sedan en-två veckor sover hon "som en kratta"!!!! Sover en timme, vaknar & grinar, sover en timme, vaknar & grinar...osv! Kan säga att man blir knäckt! Trodde ett tag att det var förkylning med ont i öron & hals. Men det har vi kollat upp och det visade bara att hon var frisk som en nötkärna! Vilket ju är bra. 

(Älskade lillasyster!❤)

Jaja, nån gång måste det väl gå över & dååååå ska jag SOVA!!!😃

I helgen jobbar gode maken, så vi (jag & barnen) bara tar det lugnt & myser!

Ha en trevlig helg alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-10-13 20:50:11

Samma sak här med lille gossen! Tillräckligt med sömn för att ta sig igenom en dag, men inte tillräckligt för att komma ihåg sitt eget telefonnummer :) jag får fortfarande vajsing med siffror när hjärnan är trött, vad bra att jag är mattelärare :D hoppas det vänder för dem bägge, gärna till natten som kommer.

Svar: Så trist! Men, det är GAAALET tur de är söta!😜
Hoppas det löser sig för båda barnen! Så att alla vi inblandade får sova!!!😊👍
Inte Utan Min Dotter

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela