Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Succé!!! =)

Publicerad 2013-05-05 21:13:00 i

Talar för bägge de äldre barnen när jag skriver att tågresan var en HIT!!!! =) Gullungar, de skötte sig exemplariskt och hade verkligen superskoj! Vi hann med att köpa både gympadojjer, stövlar och äta glass innan vi begav oss till bion, vilken också den blev en hit! Lille/storebror satt hela filmen i sin pappas knä och hade tindrande ögon! Min lilla ögonsten!!! <3
 
Idag har jag haft FRUKTANSVÄRT ont i huvudet, det är galet var jag har haft ont i huvudet i veckan, tror att jag ätit alvedon för hela mitt liv framöver! Notera att jag nästan ALDRIG har huvudvärk och nästan ALDRIG äter huvudvärkstabletter, så det är verkligen ett unikum när jag har det! Tycker verkligen synd om er som lider av migrän!!! HUVVA!!! Tror att nån form av förkylning fortfarande bor i min kropp och att det är den som ger mig huvudvärken! =( Jobbigt ialla fall...jag trotsade dock den *pip* huvudvärken och begav mig ut med kidzen efter att gode maken åkt iväg på jobbet, japp...det är eftermiddagsvecka i veckan; trist!
    Ute hoppades det studsmatta och sedan hjälpte min älskade son mig att ta bort all barr & löv som jag krattade ihop.
 
(Världens goaste medhjälpare! <3 )
 
Nu blir det strax sängen, håll tummar & tår att min huvudvärk flygit sin kos och sedan stannar där imorgon!
 
Haré bäst alla där ute!
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela