Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Middag, Bio & Mys!

Publicerad 2013-05-03 19:53:00 i

Jag trostade min sjuka och begav mig till "stora" staden för att möta upp min älskade vän för att; äta middag, mysa och slutligen se bio; MAMA! Vi två diggar verligen skräckfilmer så det var klockrent val för oss. Den var helt klart sevärd...något för mycket på slutet kanske, men helt klart; sevärd! =)
 
(MAMA - Klart sevärd! =)
 
Vi hann med både middag och en sväng på café innan vi begav oss till bio, mycket trevligt ska jag säga!!! Det var lääänge sedan bara vi två fick sitta och surra tillsammans, så bara det var jättemysigt! =)
     Innan jag träffade vännen åkte jag på The Body Shop för att använda upp mitt presentkort på en ansiktsbehandling, men då de slutat med dem fick jag en "fin-sminkning" istället! Ni kan ju gissa att, jag som aldrig sminkar mig, blev tjusig! =)
 
Idag har vi slöat, ätit lunch hos käre pappa samt hämtat ett skrivbord hos kära mamma åt storasyster i huset. Hon var mycket nöjd!
 
Imorgon bär det åter igen in till stan för bio, denna gången betydligt beskedligare film, nämligen "Alfons & Milla". Jag, älskade maken och de två äldre barnen ska åka in och titta. Det blir första biobesöket för lillle/storebror, så det blir tokskoj det med! Ska passa på att inhandla stövlar åt brollan då, som har hål i sina nuvarande.
     Då kidzen inte har fått åka tåg ska vi passa på att åka det, om det nu går nått tåg....har varit lite si å så med det på sista tiden! Men, vi håller tummarna!!! =)
 
Hoppas ni har en kanonfredag!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela