Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jädra Stress Kväll! =(

Publicerad 2013-05-26 21:04:00 i

Ja, jag är troligen världens mest virrigaste person. Då gästgiveriet här i närheten öppnades upp igen efter en konkurs, och dessutom köptes av en god vän till min storebror, sa jag såklart ja direkt på frågan om att boka bord där idag, på morsdag. MEN, jag glömde dock en ganska stor grej; att kolla så gode maken inte jobbar...vilket han såklart gjorde, eftermiddag med start kl 17.30. Middagen serverades 18.00; JÄÄÄÄTTEBRA planering??? *NOT*
     Min älskade make ringde och fixade en timme extra så han skulle kunna äta, tror ni det var lugn och harmonisk stämmning; dagens IQ-fråga! NÄÄÄÄÄÄ!!! Tror aldrig jag ätit så fort någonsin, kände knappt smaken på den stackars fisken på tallriken och nu sitter jag här...med vrålont i magen!! Hade varit bättre att grilla hemma i lugn och ro istället....JAG ska sluta planera saker!!!!
 
Men, jag ska säga att våra FINA, FINA, FINA, ÄLSKADE barn var helt fantastiska. Trots en tokstressad, sur ragata till mamma, satt lillasyster med sina majskrokar, helt tyst, leende i sin stol i nästan två timmar. Lille/storebror åt upp nästan all mat, samt, FAST han hade blöja, sa till när han behövde kissa. Å storasyster bara ägde!!! Mina (våra) älskade, fina barn!!! ÅÅÅH så jag är galen i er!!!
 
(VÄRLDENS FINASTE BROR!!!)
(VÄRLDENS FINASTE LILLASYSTER!!!)
(VÄRLDENS FINASTE STORASYSTER!!!!)
 
Vi passade på att läsa två långa böcker ikväll, bara för att mysa till det lite extra och för att den "rabiata" mamman skulle få lätta sitt samvete lite också. Storasyster i huset tyckte det var onödigt av mig att äta så fort att jag fick ont i magen: "-Mamma, varför åt du inte som mig? Jag har inte ont i magen!" Älskade gullunge!!! <3
 
Nu ska jag sätta mig och varva ned i soffan, känns så ofantligt tomt nu när älskade maken var tvungen att åka och jobba....får hoppas att man får en stor kram när han kommer hem i natt!

En extra kram till er alla mamma därute!!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela