Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Spänningens Dag! ;)

Publicerad 2013-03-31 08:05:48 i

Spänningen är oooolidigt spännande idag, vi ska nämligen åka till en slalombacken i närheten för att prova på hur det går att åka utför. Då barnen (läs de äldre) aldrig gjorde det förr har vi väl inga större förhoppningar...men, det känns ändå skojigt att prova på. Det är ju en kanonskojig fritidssyssla som verkligen alla i familjen kan lära sig! Ja, kanske inte lillasyster....än. Min älskade pappa har lovat att vara med henne! Så hon får det lyxigt också!
 
Igår åkte vi upp till min käre bror med familj, de befann sig i sin stuga! Jag fick låna min pappas skoter och gode maken tog "vår" (läs storebrors, som han inte använder). Sedan fick storasyster åka med mig och lillebror med sin pappa och "off we went"! Lillasyster fick åka bil med morfar upp, det tyckte hon var så skojigt att hon somnade. ;)
     Det var så fantastiskt UNDERBART väder igår så det det inte klokt!!! Satt vid stugväggen och NJÖÖÖÖÖT i den värmande solen!!! Att vi sen fick grillad korv med bröd var en bonus! =)
 
(Påskfin för morfar! Älskade unge!!!!)
 
Håll tummarna nu idag för att det ska gå bra för oss och njut därute!!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela