Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Söta & Sura Barn!

Publicerad 2013-03-10 16:41:36 i

Idag har det varit en helt underbar dag! Strålande sol & minus sex grader. Vi drog till skridskobanan här i närheten och tränade skridskoåkningen. Storasyster i huset har blivit grym och då har hon bara åkt typ fyra-fem gånger! De lär sig snabbt när de är små! Vi tog med oss lunch och åt ute...MYYYS!
 
(Goingar!!!!! <3 )
 
Vi hade verkligen en mysig stund, sedan när vi skulle gå hem vet jag inte riktigt vad som hände för då blev lillebror jättesur och skulle inte åka bob hem utan skulle bäras och storasyster var arg på de som sandade vägen så inte hon kunde åka spark! Ja, vad säger man....hem kom vi ialla fall, till slut! =)
 
Hoppas ni haft en grymingsöndag ni med!!! =) Nu är det "storkok" av syrrans goda köttfärssoppa!!! MUMMA, hoppas bara kidsen uppskattar den lika mycket som jag gör...av nån anledning tror jag inte det...
 
Over And Out
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela