Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

BOB*¤%*¤!!!!

Publicerad 2013-01-07 14:54:46 i

Japp, nu fick jag det sagt också! ;) Idag när vi var ute i den härliga snön hade vi bob-race! Båda barnen bak på bobben och den kära mamman drog...vad gör jag!? Jojjomensan drar bobben och båda barnen över min högra fotknöl!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!! Kan jag säga att jag skrek, möjligen liiiite mer därtill som inte lämpar sig att varken sägas inför mina älskade barn eller skriva här! Men, FAAAN vad ont det gjorde....så det var bara att, vackert, halta in. Tur vi hade hunnit tagit bort all jul, skottat samt tagit in ved. För nu är det  "halta lotta" för hela slanten här.
     Otur är också att tjoppans ridning börjar idag också...vet inte om jag ska höra med gode fadern om han kan "offra" sig för sin älskade dotter...men, tjurig är jag så jag tror nog att det ska gå bra. De får väl låta bli att trava så mycket!
 
Annars är läget under kontroll. Idag har vi bara latat och gottat oss! =) Helt själva, utan ett endaste besök; ganska skönt det också!
(Storebror & lillasyster har morgonmys!!! =)
 
Nä, nu ska jag börja med rotmosen, för hör i huset vankas det fläskkorv och rotmos idag!!! MUMMA! =)
 
Haré Gott!
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela