Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Höst?!

Publicerad 2013-08-19 19:27:00 i

Idag var det minsann lite höstrusk, fast i nästa minut, var det strålande solsken...kan hösten inte bara bestämma sig? ;)
     Jag och storasyster i familjen har minsann varit på höstterminens första ridlektion. Den duktiga tösen travade samtidigt som hon red slalom, hur grym är hon inte???! Själv (kanske) skrev jag in mig i en ridgrupp, får se hur det blir....
 
(Vår älskade storasyster!!! <3 )
 
Nu återstår en vecka kvar av min älskade makes semester, en helt underbar semester har vi haft med resor till Stockholm och Göteborg, fiskning, massor av bad och annat mys! =)
    Kanske är bra att återgå till någon form av vardag, men nog tycker jag att det kunde vänta liiite till!
 
I fredags var jag och maken och firade 14år tillsammans samt tre år som gifta. Mysigt var det med middag & bio.
 
På torsdag bär det av till IKEA och denna gång får barnen stanna hemma. De ska nämligen vara och busa hemma hos mormor. Det är bara vi vuxna i familjen som åker. Möbler till lille/storebror i familjens rum ska inhandlas samt möbler/attiralj till vårt nya dusch/tvättstuga.
 
Nä, nu blir det läsa bok och mysa med kidzen som gäller!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela