Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ont!??!

Publicerad 2013-04-21 21:35:35 i

...Ja, jag vet inte vad...men, lillasyster i familjen har i en veckas tid varit vaken i ca 2-3 timmar per natt och gråtit! Ingen som helst aning om vad som händer, men ett tag tänkte vi öroninflammation. Men, då hon inte har feber eller har ont när man rör örat, eller är röd verkar det inte vara fallet heller. De på BVC säger att man har körtlar i magen också och att man, efter en förkylning, kan bli "sjuk" i dem också...är det det som har hänt?! Ingen aning, jag bara HOPPAS innerligt att det tar slut NUUUUU!!! Det är så synd om lilltjoppan och vi blir nog liiiiite "kocko" av att inte få sova ordentligt!
 
Annars är det helt ok, gode maken åker på kurs i veckan och kommer vara borta tre dagar, trist att vara "gräsänka" en förmiddagsvecka...men, men det går nog bra det med!
 
(FAMILJEMYYYS! <3 )
 
Nä, nu blir det soffan med gode maken, måste ju passa på medans jag kan! ;)
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela