Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Lite Orättvist...Faktiskt!

Publicerad 2013-04-29 15:27:00 i

Nu börjar jag bli riktigt trött på det här!!! SJUKDOM!!! Tycker att hela vintern gått åt till att vara just detta!!! Vi har inte varit speciellt sjuka i den här familjen, så jag vet inte om den som bestämmer över sjukdommar har fått för sig att ge igen lite på oss?!??! Vi har, efter nyår, haft följande:
* Halsfluss.
* Hosta "from hell"!
* Feber.
* Öroninflammation.
* Magsjuka
...och nu, som en blixt från klar himmel, är den här igen; FÖRKYLNINGSHELVETTE!!!! Åh så jag tycker synd om våra stackars barn, men...lite självömkan ryms med där också! Det här är ju löjligt!! Från att aldrig (nästan) varit sjuk till att vara konstant sjuk!!! GALET!!!
 
Blev lite förbannad i morse så jag trotsade allt snor och kraxande och begav mig ut och sprang, "in your face" förkylning!!! ;)
     Nä, nu taggar vi VERKLIGEN friskhet och den kan stanna MINST 5-10 år...eller varför inte resterande del av livet! =) Lite positivt är ju att det går mot varmare väder ialla fall! =)
 
(Sandlådan har tinat fram så lite hopp om vår/sommar finns ju!)
 
Idag är det mulet, grått och blåsigt...inte så skoj alltså. Men, gode maken trotsar detta och är ute och byter däck på bägge bilarna. De äldre syskonen ser och lär...
 
Kvällen bjussar på ridning för storasyster och för mig; skoj! Många fler trevligheter kommer i veckan också. Valborg imorgon, som vi ska tillbringa hemma för att sedan gå till brasan här i byn. Sedan, på torsdag, ska jag och kompis umgås, äta middag och se bio!!! Ska bli så tokskoj!!!! =)
 
Nä, nu ska jag bara lägga mig på soffan och njuta av tystnaden!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela