Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sista Veckan

Publicerad 2012-05-22 19:30:35 i Allmänt

Galet är det, hur tiden bara springer fram! Det här är den sista, HELA, veckan innan sommarlovet! Helt galet. Nästa vecka är vi i lärarlaget på kurs måndag & tisdag. Veckan efter det går onsdag bort pga nationaldag och veckan efter det har vi endast två dagar (måndag & tisdag) med elever, för sedan går de på sommarlov. Jovisst vi jobbar fortfarande, men med mina fina elever är det här sista HEL-veckan.

I sommar har vi endast en sak planerat och det är att att hälsa på syster-yster i Göteborg, blir jättskoj då det var nått år sedan vi faktiskt var i Götet på sommaren. Under två år nu har vi bara befunnit oss där under vinterhalvåret, så ni kan ju gissa hur skoj det är! ;)
     Annars har jag lovat tjoppan många mysiga picnicar tillsammans, hela familjen, där vi äter lunch någonstans häromkring! =) Lagom långa utflykter med andra ord.


(Visst är det (nästan) sommar nu?! =)


Till helgen blir det mycket skoj som händer. Fredagen bjuder upp till kalas genom gode makens firmafest och på lördag har vi på skolan Öppet Hus! =)
     Helgen efter det är vi bjudna på 40-års kalas och helgen efter det har min älskade mamma sin årliga vårfest, uppe i stugan. Mycket att se framemot nu! =)

Nu är det tvättberget som hägrar, hoppas ni har det bäst alla! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela