Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SÅÅÅÅ GALET TRÖTT!!!

Publicerad 2012-05-17 20:19:15 i Allmänt

Huvva vad trött jag har varit från ca tre idag; helt GALET! Då jag är själv kan jag inte bara lägga mig ned och bara "dö bort" en stund, har två fina barn att ta hand om. Två fina barn som inte alls förtjänat den trötta/tjuriga mamma jag varit på eftermiddagen. Tur de är två finingar som står ut med mig...*KÄRLEK*

Annars har det varit fullt ös idag. Kära vännen med barn har varit och hälsat på samt pappa & lillebror. Riktigt skoj med andra ord.
   
Imorgon blir det lugnt. Älskade maken jobbar på eftermiddagen så det blir inga utflykter. Blir en korthelg tillsammans med andra ord. Det som är lyx är att den gode pappan är ledig heeela nästa helg, då han egetligen skulle jobbat! =) Wiiiiiiiiie!!!!! =)

NÄ, nu ska jag vara helt slut en stund, framför tv:n, innan jag går till sängs.
Hoppas ni haft ett gladare jag än jag idag! =)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela