Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

05.38

Publicerad 2011-09-16 08:23:42 i Allmänt

Det lilla gossebarnet i den här familjen är exakt som en klocka. I tre dagar nu, har han vaknat PRICK klockan 05.38!!!!!!! Gaaaaah, nääää...det är verkligen inte tid att gå upp då. Kan han inte ialla fall vara schysst mot sin morsa och vänta tills kl 06.00?!?! Det är psykiskt tungt att se att kl är 05...!!! Spelar ingen roll att kl står på 05.55, det är det där första; 05.... som gör det!!!! Klockan 06.00 ser mycket bättre ut.
     Jaja, det är bara att digga läget. Tjoppan gjorde likadant när hon var liten, nu sover hon till tidigast 07.00, vilket jag tycker är helt ok! =)

Idag är det, som sagt, begravning efter vår käre vän. Hoppas att det går bra...tror att det hur som helst blir en fin begravning av en fin kille.
     Barnen får vara en stund hos svärmor och svärfar, vill inte dra dem till en begravning, inte nu, känns alldelse för tidigt.

Hoppas ni får en trevligare dag än mig.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-09-16 09:02:44

Den här lille herrn är oftast så också, fast inte så tidigt. En period vaknade han klockan 08.30 prick, men sedan han började på förskolan har han vaknat prick klockan 07.00. Tänk att de har sådana tydliga tidsrutiner?! En annan måste tvinga sig till att ha en kontinuerlig rytm på sömn och vakenhet :P



Jobbigt med begravning :( Det är alltid jobbigt naturligtvis. När min kusin dog bara 19 år gammal upplevde jag den jobbigaste begravningen i mitt liv, det var så hemskt att se hur föräldrar lider då de överlever sina barn - Det känns inte rätt. Så ska det ju int

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-09-16 09:04:41

...vara :/



Jag råkade skicka kommentaren innan jag hann skriva sista ordet :P Jag måste ha kommit åt något kortkommando.

Postat av: Nina H

Publicerad 2011-09-16 20:21:34

förstår vad du menar med det där med att kliva upp innan 06.00 sliter på psyket... Leo är fortfarande hopplös. Sover han längre än till kl 6 så är man förvånad. Nu får man ju ändå sova eftersom han är så pass stor att han går ner själv och knäpper på tv:n. Men fasen, ungen behöver ju ändå sova! Jaja, om några år har vi väll problemet att vi inte får upp honom på morgonen :)



Hoppas begravningen blev ett fint minne!



Puss å kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela