Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Härligt!

Publicerad 2011-10-24 13:19:24 i Allmänt

Åh vilken mysig helg vi fick. En jättebra show av & med Jonas Gardell och sedan en helt fantastiskt middag!!! Kan säga att vi åt läääänge, vi hade ätit klart där vid 23.00-snåret, så OJA vi njöt av att få vara. Vi var hemma på söndag där vid 14.30 och fick höra att barnen skött sig galant, vilket vi redan visste! =)

Idag har vi tagit en promenad och hälsat min farmor där vi fick gott fika. Sedan bar det iväg hem och käkades lunch. Efter det slocknade lillebror i vagnen och här sitter jag och tjoppan och leker med lego. Vi bygger faktiskt ett hus!

                               
                                    (Puss på er, kan behövas såhär på måndag! ;)

Nu måste jag återgå till husebygget för tydligen går inte balkongbygget som tänkt... ;)

Kram på er!
Over And Out 

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2011-10-24 23:15:56

Gu va mysigt att ni hade mysigt!!! :) kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela