Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Igång

Publicerad 2011-11-01 21:45:40 i Allmänt

Jajjamensan, då var man igång igen. Den här veckan är verkligen en riktig bra start. =) Jag jobbar tre dagar, egen planering och sedan är jag ledig torsdag & fredag eftersom det är novemberlov!
     Men jädrar vad jag är glad att jag började just denna vecka, just pga planeringen, för OJA det behövs! Det är huuur mycket som helst som ska planeras, kopieras, skrivas ned m.m m.m m.m!!!!!

Annars är det lite ont i halsen och en fullständigt sjuk träningsvärk (?) i vänster ben. Har absolut INGEN ANING om varför jag har den värken, helt sjukt!

I lördags var jag, tjoppan, goda vännen Sara med äldsta dotter på bio. Vi såg minsann "Nalle Puh"-filmen. Behöver jag skriva att det vart två tjejer som var glada?!
     Sedan var det lillebrors tur att att få vara tok-glad! =) Vi åkte nämligen lastbil med min älskade pappa, barnens morfar under söndagen. Lillebror var verkligen i sjunde himlen när han fick sitta i morfars knä och "köra" lastbil! Vet förresten inte vem som var lyckligast; morfar som fick ha sina barnbarn med sig i lastbilen eller de kära barnbarnen! ;)


(Lyckan var enorm när lillebror fick "köra" morfars lastbil!)

Min älskade dotter hade en skön kommentar när hon & hennes kamrater hos dagmamman blev fotograferade i fredags. Hon kom glatt utspringandes från fotografen och sa leende:
"Mamma det här gick bra det här! Vi behövde inte le." ;)
Ha ha ha hon är ju bara för skön. Men, jag tycker ändå att jag kan skumta ett litet leende på hennes foto! Min älskade lilla tjoppa!!!


(Världens finaste tjej!!!)

Nä, nu måste jag ta och lägga mig...ska ju upp imorgon!!! Pöss på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela