Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Dans, Teater & Skyltsöndag!

Publicerad 2011-11-27 13:12:18 i Allmänt

Idag står mycket på agendan! Mellan 10.00-11.00 var det dans för tjoppan, sedan ska vi iväg på teater mellan 15.00-16.00 för att avsluta dagen med att gå på skyltsöndagen som pågår mellan 14.00-18.00...mycket idag!

Tog en myspromenad i lugn och ro när tjoppan dansade, oj vad jag har "legat av mig" när det gäller att röra på mig!!! Måste skärpa mig med detta känner jag. Men, nu när jag jobbar prioriterar jag inte alls det, utan då vill jag bara vara med mina barn och den gode maken. När jag "bara" var hemma och var mammaledig hade jag min ensamtid (vilket behövdes då) när jag tränade....nu är den ensamtiden när jag är på jobbet. Jaja; skärpning!

Nu blir det mys i soffan och tagga teater. =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela